Cumartesi, Haziran 23, 2007

Sobelendim


Sevgili Eda beni sobelemiş;blogumu nasıl güncelliyorum,nasıl vakit ayırıyorum ve nasıl başladım;anlatmamı istemiş :)
Önce nasıl başladığımı anlatayım,merak ettim! Google'da 'dekorasyon'yazıp aratınca karşıma 'portakal agacı' çıktı.2003 yılıydı ve portakal ağacı 3 aylık çiçeği burnunda bir siteydi.Acaba bugün ne var,ne denenmiş diye merak ederek uzun bir süre devam ettim takibe...Sonra ben yapsam olur mu diye merak ettim! Teknik donanım eksikliğinden boynu bükük kalmış bir blog bıraktım arkamda :) Bir yıl sonra yeniden denemeye karar verip 'meraklı kedi' yi açtım.
Nasıl vakit ayırıyorum ve güncelliyorum sorularına gelince; geçen yıl verdiğim büyük arayı saymazsak blogumu haftada bir güncelliyorum.Çalıştığım için özel bir şeyler denemeye hafta sonu vakit bulabiliyorum.Bunun dışında hergün mutlaka takip ettiğim blogların bir kısmını ziyaret ediyorum.Ziyaretçilerim kimlermiş bakıyorum.Yeni fikirleri ve yeni blogları takip ediyorum.
Ben de 'zeynep' ve 'kuzine' yi sobeliyorum.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Selvanın ürünlerinden olan fırın makarnasını en güzel şekilde sunan talihli üyemiz selva hediye paketi kazanacaktır. Yapılan çekilişle kazanan talihli 29.06.2007 tarihinde açıklanacaktır.



Yarışmaya herkes katılabilir. Tek yapmanız gereken selvayarisma@gmail.com adresine selva ürününden fırın makarnayı en güzel şekilde sunmak!



Ne mutlu selva diyene!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sanırım herkesin bloguna dair anılarında bir portakal ağacı var:)

Bri; dedi ki...

Meraklı yaaa noldu sana sen sanki bi unuttun gibi bizi:(

merakli dedi ki...

Kızlar, sizi unutmadım ama sıcaklardan mı bilmem,pek keyifsizim! Tatil yapmak istiyorum artık :( Ama bu yaz pek mümkün değil gibi! Geçireceğim operasyondan dolayı güzelim Bali tatilimi de iptal etmek zorunda kaldım :(((

evinkedisi dedi ki...

Portakal ağacı değil mi? Kesinlikle blog serüvenine başlama sebeplerinden biri :)Meraklı kedi'cik ne ameliyatı bunlar? Ben mi kaçırdım? Evet, görünmez oldun ve geçmişler olsun.

Bri; dedi ki...

Ne operasyonu ben kaçırdım mı yahuu o kısmınıııı???????

Bri; dedi ki...

meraklı yaa özledim ben seni nerdesin:(

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba canım, eski adresimi kullanmayacağım artık, Blogspottan yeni adres aldım, beni linklerine ekler misin?

DRNEFES dedi ki...

evet bnm de portakal agacı anılarımda mevcut zarife dooru solemiş.
çok geçmiş olsun size..onemli bir operasyon deildir umarım;)

evinkedisi dedi ki...

Meraklıkedi'cik? Bak ben tatile gittim de döndüm bile ve iki aydır yoktum ortamda. Bir bakayım, yokken kim ne yazmış derken senin hala yazmadığını gördüm :( Bir de ameliyatla falan diye yazıp kapatmışsın konuyu. Hay Allah!Tuhaf oldum şimdi :( Umarım, en yakın zamanda yazarsın.

evinkedisi dedi ki...

Verdiğin haber ve yeni eviniz için kutlamaya geldimmmm :) Tebrikler :)

kuzine dedi ki...

Meraklı kedi, biz de merak ettik seni nerelerdesiniz ?

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

pisi pisi!
tesadufen dustum buraya cok beyendim.
bundan soona bilerek hep dusucem :)

Tijen dedi ki...

Ne güzel bu menekşeler. Yerlerinden pek memnun gibiler. (Meraklı kedi linklerim arasında var mı emin olamadım, şimdi bakıyor ve yoksa hemen ekliyorum!)

Adsız dedi ki...

Нi outstanding blog! Doеs running а blog
like thіѕ геquire a large amount of worκ?
I haνe virtually no knоwlеdge of ρrοgгаmmіng but
I was hoping to stаrt mу own blog іn thе near future.
Αnywаys, іf you hаve any ideas or techniques
for neω blоg ownerѕ plеaѕe ѕhaгe.
I understand this іs off subjeсt but I simply wanted tο
ask. Kuԁos!

Also vіsіt my weblоg: Seopressor v5
Also see my site: SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

I rеad thiѕ ρost сompletely
concerning the compаrison of most up-to-ԁatе аnԁ preсeԁing technοlogies, it's awesome article.

Feel free to surf to my web-site; seopressor version5
my page: seopressor version5

Adsız dedi ki...

I appreciate striking posting! I must say i liked studying the application, tonsil stone you might be a great novelist.I am going to make sure book mark your websites Satellite direct and definately will usually return when you need it. I will support a person proceed your own outstanding discussions, employ a great holiday getaway penis advantage saturday or sunday!

Adsız dedi ki...

Yоu coulԁ dеfinitely see your exρertisе in the work you write.
The aгenа hoρeѕ for mοгe ρassionаte writerѕ like you who are not afraid tο sаy how theу bеlіеve.

Alωaуs fοllow yоur hеаrt.


Alsο visіt mу web site - pinterest.com